Terminal-MXXL

Free-standing housings

  • پلت فرم جهانی برای اجزای متعدد
  • ابعاد نصب بزرگ برای سیستم های کنترل خاص مشتری
  • شکل و رنگ بر اساس طراحی برنده جایزه موانع دسترسی
  • پنل جلوی کشویی برای راه اندازی و سرویس ساده
  • حفاظت در برابر خوردگی بهینه

برای نصب با توجه به نیاز مشتری

پایانه های MXL و MXXL مکمل های کاربردی و طراحی بهینه برای همه موانع مغناطیسی هستند. ابعاد نصب بزرگ آنها یک پلت فرم جهانی برای همه تجهیزات خاص مشتری – برای سیستم های مخابره داخل ساختمان و نظارت تصویری، یا برای سیستم های کنترل دسترسی و خروج پیچیده فراهم می کند. پایانه ها از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و بنابراین برای عمر طولانی طراحی شده اند. قسمت جلویی شامل یک پوشش جلویی است که می‌توان آن را روی ریل‌های تلسکوپی بیرون داد و یک درب ورودی که فقط با یک کلید باز می‌شود. بنابراین تکنسین های سرویس به راحتی به تمام قطعات نصب شده دسترسی دارند. پایانه های Magnetic در دو نسخه موجود هستند: با ارتفاع 1.5 متر، مدل MXL برای استفاده در اتومبیل ها در نظر گرفته شده است، در حالی که مدل MXXL – با ارتفاع 2.8 متر – یک منطقه نصب بزرگ با قابلیت تنظیم جداگانه مناسب برای همه وسایل نقلیه از اتومبیل های جمع و جور ارائه می دهد. به کامیون های بزرگ مفصلی.

اجزایی که به راحتی در دسترس هستند

دو حرکت ساده دست: پانل جلوی ترمینال را می توان روی ریل های تلسکوپی بیرون کشید. درب به راحتی برداشته می شود. این امر کاربرپسندی را افزایش می دهد و راه اندازی و سرویس را سرعت می بخشد.

سیستم های کنترلی متعدد

خواه اینترکام، دوربین فیلمبرداری، کارت خوان، سیستم های بلیط یا شناسایی بیومتریک – هر سیستم کنترل دسترسی دلخواه را می توان به راحتی در ترمینال های Magnetic ادغام کرد.

طراحی برجسته

شکل و رنگ آن‌ها، پایانه‌ها را به مکمل ایده‌آل برای موانع دسترسی متعدد از Magnetic تبدیل می‌کند.