Toll

Toll barriers

 
  • زمان باز و بسته شدن حداقل 0.3 ثانیه
  • هزینه های عملیاتی بسیار پایین به دلیل درایو MHTM™ کارآمد و با عمر طولانی
    بسیار کاربر پسند و دسترسی بهینه
  • طراحی برنده جایزه: جایزه طراحی آلمان 2014 و جایزه Red Dot 2012 برای طراحی
  • طراحی شده برای 10 میلیون فرآیند باز و بسته شدن

برای پردازش سریع عوارض

پردازش سریع، قابل اعتماد و اقتصادی کاربران جاده هنگام جمع آوری عوارض در پل ها، تونل ها و جاده ها ضروری است. Toll Barriers از Magnetic به طور ویژه برای این وضعیت طراحی شده است. درایو نوآورانه MHTM™ در قلب موانع با سرعت، عدم نگهداری و بهره وری انرژی مشخص می شود و بنابراین هزینه های طولانی مدت را کاهش می دهد. Toll Barriers را می توان برای پاسخگویی به نیازهای فردی تطبیق داد: پنج مدل با زمان باز شدن از 1.3 تا 0.3 ثانیه وجود دارد که می توانند به انواع دستگاه های کنترلی، فلنج ها و بوم های مانع مجهز شوند. همه انواع بوم مانع را می توان با فلنج چرخشی اختیاری ارائه کرد. در صورت برخورد با وسیله نقلیه، بوم مانع آزاد می شود و پس از آن می توان دوباره به صورت دستی درگیر شد. این از بوم مانع و واحد درایو محافظت می کند. همچنین فلنج با چرخش خودکار اختیاری برای بوم نرم وجود دارد که پس از برخورد با خودرو به طور خودکار دوباره درگیر می شود.

پیکربندی فردی

پنج مدل، سه واحد کنترل، سه بوم مانع مختلف – Toll Barriers را می توان به صورت جداگانه با نیازهای شما تطبیق داد. کارکنان ما خوشحال خواهند شد که به شما توصیه کنند!

فناوری درایو نوآورانه

واحد درایو MHTM™ بدون تعمیر و نگهداری، با صرفه جویی در مصرف انرژی و بی صدا کار می کند. گشتاور بالای آن بهترین عملکرد ممکن را حتی در شرایط آب و هوایی شدید تضمین می کند.

پردازش عوارض موثر

Toll Barriers از Magnetic به دلیل سرعت، قابلیت اطمینان و هزینه های عملیاتی کم، راه حل بهینه برای همه برنامه های عوارض است.