پارکینگ

آیا می خواهید پارکینگ ها و فضاهای پارکینگ را به نحو احسن مدیریت کنید؟ آیا می خواهید ورود و خروج سریع کاربران را تضمین کنید؟ و آیا آمادگی عملیاتی مداوم موانع شما برای شما مهم است؟ ما نه تنها موانع پارکینگ کارآمد و پایانه های همه کاره را به شما ارائه می دهیم، بلکه سال ها تجربه برای پروژه های پارکینگ شما نیز داریم!

پارکینگ و فضاهای پارکینگ خواسته های عمده ای از موانعی است که دسترسی به ورودی و خروجی آنها را تنظیم می کند. موانع پارک خودرو باید به سرعت باز و بسته شوند تا ازدحام در زمان های اوج مصرف مدیریت شود و از صف های طولانی جلوگیری شود. در عین حال، آنها به سیستم‌های حسگر توسعه‌یافته‌ای نیاز دارند که وسایل نقلیه عقب را شناسایی کرده و از دسترسی آنها جلوگیری کند. و آخرین اما نه کم‌اهمیت، هزینه‌های عملیاتی کم و قابلیت اطمینان بالا – تضمین جریان ترافیک روان در همه زمان‌ها – برای مدیریت پارکینگ‌ها و فضاهای پارکینگ حیاتی هستند.

موانع پارکینگ Pro از Magnetic راه حل ایده آل برای همه این خواسته ها است. آنها باز و بسته شدن سریع تا 1.3 ثانیه را ارائه می دهند، هر گونه درب عقب را با دنبال کردن وسایل نقلیه با استفاده از حلقه های القایی تشخیص می دهند، و به لطف واحد محرک کم مصرف و کم هزینه، عملکرد طولانی مدت، قابل اعتماد و مقرون به صرفه را تضمین می کنند.

پایانه ها از نظر شکل و طراحی مکمل موانع پارک خودرو هستند و فضای نصب به راحتی در دسترس را برای کلیه سیستم های فروش بلیط و کنترل دسترسی ارائه می دهند.

مجموعه ای از محصولات ما برای پارکینگ و پارکینگ

Parking Pro

در پارکینگ، در فضای پارکینگ یا در گاراژ زیرزمینی – Parking Pro مانع ایده آل برای برنامه های پارکینگ حرفه ای و پر استفاده است. زمان باز شدن سریع و حسگرها برای تشخیص وسایل نقلیه عقب، پردازش قابل اعتماد خودرو را تضمین می کند. علاوه بر این، قطعات کم تعمیر و نگهداری با مصرف انرژی کم و سرویس ساده به طور دائم هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند.

Terminal-MXL

ترمینال-MXL با پانل جلویی گسترده و عمق نصب زیاد، تجهیزات بهینه برای پارک خودرو و فضاهای پارکینگ است. این یک پلت فرم جهانی قابل اجرا برای تلفن های داخلی و نظارت تصویری، و همچنین برای سیستم های پیچیده تهیه بلیط و بازرسی ارائه می دهد. قفل پنل جلویی را می توان با یک کلید باز کرد و به سادگی روی ریل های تلسکوپی بیرون کشید. در نتیجه کارمندان پارکینگ می توانند به راحتی ترمینال را با بلیط پر کنند و بلیط های استفاده شده را حذف کنند.

با ما در تماس باشید!

آیا شما علاقه مند هستید و می خواهید در مورد راه حل های پارکینگ ما اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ یا می خواهید اکنون یک سیستم برای برنامه خود خریداری کنید؟ با ما تماس بگیرید و اجازه دهید یکی از متخصصان ما به شما مشاوره دهد.

info@imenfaac.com

02172239