تجارت و صنعت

آیا می خواهید به طور موثر از شرکت خود در برابر تجاوز و دسترسی غیرمجاز محافظت کنید؟ و آیا می خواهید پذیرایی دوستانه ای برای کارمندان و بازدیدکنندگان خود داشته باشید؟ دروازه‌های عابر پیاده ما در سری FlowMotion®، کنترل دسترسی را به عنصر جدایی‌ناپذیر ساختمان تبدیل می‌کند، در حالی که گردان‌ها و موانع وسایل نقلیه ما ترافیک بیرون را تنظیم می‌کنند.

طراحی های باکیفیت برای قسمت های ورودی، ورودی های پارکینگ خودرو برای کارکنان و بازدیدکنندگان، ورودی کامیون ها به مناطق حمل و نقل، ایمن سازی محوطه شرکت، مدیریت ترافیک در سالن های تولید: شرکت ها الزامات کنترل دسترسی متفاوتی دارند. ما در Magnetic پاسخ های قانع کننده ای ارائه می دهیم. خطوط روان دروازه های عابر پیاده ما در سری FlowMotion® یکپارچگی در معماری های با کیفیت بالا را امکان پذیر می کند. عملکرد کاربر پسند گذرگاه، پذیرش کاربر را برای ثبت سیستماتیک مجوز دسترسی و حضور تضمین می کند. موانع ما در بلند مدت مقرون به صرفه و کنترل دسترسی قابل اعتماد است و به راحتی با فرکانس بازدیدکنندگان و سطح مورد نظر امنیت سازگار است. و با گردان های ما سطح بالایی از محافظت از محوطه شرکت در برابر متجاوزان را ارائه می دهند. به موجب آن شما نه تنها از تجربه چندین ساله ما در فن آوری درایو و کنترل سود می برید، بلکه از شایستگی بخش که در پروژه های متعدد در سراسر جهان به دست آورده ایم نیز سود می برید.

مجموعه ای از محصولات ما برای تجارت و صنعت

mWing

ما سری FlowMotion® خود را برای ارائه پذیرایی دوستانه به بازدیدکنندگان، راهنمایی مطمئن آنها به داخل ساختمان، و ثبت حضور و مجوز دسترسی به صورت گذرا توسعه دادیم. mWing – دروازه عابر پیاده ما با در چرخان – با چرخه های باز و بسته شدن سریع خود، برای حجم بالای کاربر طراحی شده است. رنگ‌های متعدد و پوشش‌های جلوه‌ای موجود امکان انطباق دقیق با طراحی شرکت را می‌دهد و فضای ورودی شما را به دنیای برند تبدیل می‌کند.

Access Pro-H

با عرض مانع تا 6.0 متر و توری بوم اختیاری و جلوگیری از بالارفتن، Access Pro-H مانع دسترسی بهینه برای مناطق حفاظت شده شرکت است: نه تنها ترافیک وسایل نقلیه را تنظیم می کند، بلکه به طور موثر از ورود غیرمجاز عابران پیاده جلوگیری می کند. با سیستم کنترل مدولار می توان از طریق پروتکل های انتقال متعدد ارتباط برقرار کرد و علاوه بر این، یک ماژول رادیویی و ماژول شمارش برای نظارت بر مقدار فضاهای پارک رایگان موجود در حال حاضر موجود است.

با ما در تماس باشید!

آیا شما علاقه مند هستید و می خواهید در مورد راه حل های پارکینگ ما اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ یا می خواهید اکنون یک سیستم برای برنامه خود خریداری کنید؟ با ما تماس بگیرید و اجازه دهید یکی از متخصصان ما به شما مشاوره دهد.

info@imenfaac.com

02172239