MPT

Turnstile

  • ایمن سازی مطمئن مناطق بیرونی و زمین های شرکت با نرخ بالای ترافیک عابر پیاده
  • طرح های مکانیکی، الکترومکانیکی یا موتوری موجود است
  • تشخیص ضربه حساس برای حداکثر ایمنی
  • گزینه های متعدد، e. g. گسترش برای دسترسی ویلچر
  • طراحی شده برای 10 میلیون عملیات افتتاحیه و بسته شدن

برای افرادی که در فضای باز هستند

گردان های MPT راه حل ایده آلی برای کنترل دسترسی به فضای باز هستند، زمانی که افراد زیادی قرار است در مدت زمان کوتاهی وارد یا خارج شوند. به لطف انواع درایو ارائه شده، گردان های MPT می توانند دقیقاً با هدف مورد نظر شما تطبیق داده شوند: چرخ گردان MPT 132 با موتور الکتریکی به وسیله یک واحد درایو MHTM™ کم مصرف و بدون نیاز به تعمیر به حرکت در می آید – اولین انتخاب برای نماینده امنیت برای مناطق بیرونی و محوطه شرکت. MPT 333 دارای یک واحد قفل الکترومکانیکی است و حرکت چرخشی توسط خود کاربران ایجاد می شود – یک نوع محبوب در پارک های تفریحی و استادیوم ها. هر دو نسخه درایو را می توان با استفاده از تمام سیستم های کنترل دسترسی معمولی کنترل کرد و به عنوان یک گزینه می تواند در هر دو جهت جریان عبوری کار کند. چرخ گردان MPT 330 کاملاً مکانیکی فقط به بازدیدکنندگان اجازه عبور در یک جهت می دهد و بنابراین برای خروجی های بدون نظارت در استخرها و امکانات ورزشی مناسب است. گردان های MPT همچنین می توانند به صورت جداگانه با نیازهای شما به روش های دیگری سازگار شوند: با انواع گزینه های مواد، انواع در هم بسته، اتصالات اضافی و گسترش برای دوچرخه، صندلی چرخدار و حمل و نقل مواد.

حداکثر ایمنی

نیروهای ضربه کم و تشخیص تماس حساس محافظت بهینه را برای کاربران ارائه می دهد.

فناوری درایو نوآورانه

واحد درایو MHTM™ (اختیاری) بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است، انرژی کارآمدی دارد و دارای یک عملکرد نرم استارت استثنایی است.

برای افراد منفرد

گردان های MPT راه حل ایده آلی برای ایمن سازی مناطق بیرونی با ترافیک عابر پیاده بالا هستند. گزینه های متعددی برای کنترل دسترسی در دسترس است.