MPP

Turnstiles for ticket inspection

  • برای 10 میلیون چرخه توان طراحی شده است
  • گردان های مقاوم برای فرکانس های توان بالا
  • مکانیزم Drop-Arm اختیاری اجازه عبور در صورت قطع برق یا زنگ هشدار را می دهد
  • محفظه فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا برای مصارف داخلی یا خارجی
  • ادغام ساده همه سیستم های معمول بازرسی بلیط

برای تعداد زیادی از مردم

چرخ گردان MPP انتخاب مناسبی برای تسهیلات حمل و نقل عمومی است که در آن تعداد زیادی از مردم باید به طور قابل اعتمادی شخصی شوند و بلیط آنها بررسی شود. محفظه مقاوم و بازوهای مانع فولاد ضد زنگ نه تنها در برابر استفاده نادرست مقاومت می کنند، بلکه برای عملیات در فضای باز نیز مناسب هستند (اختیاری). گردان های MPP همه کاره هستند: تعداد زیادی از افراد را می توان به راحتی با یکی از برنامه های کاربردی موجود مدیریت کرد، در حالی که عملکرد دو جهته به یک گردان اجازه می دهد هم به عنوان ورودی و هم خروجی عمل کند. و گردان های MPP به طور ایده آل برای مواقع اضطراری مجهز هستند: بازو بالایی تا می شود و اجازه استفاده به عنوان یک دستگاه را می دهد.
خروج اضطراری در صورت قطع برق یا سیگنال هشدار. بازوی مانع پس از آن به طور خودکار به موقعیت اولیه خود باز می گردد
تماس اضطراری دوباره آزاد می شود یا برق باز می گردد. فناوری نوآورانه درایو MHTM™ بدون تعمیر و نگهداری، با صرفه جویی در مصرف انرژی و بی سر و صدا عمل می کند و تشخیص ضربه حساس آن حداکثر ایمنی شخصی را تضمین می کند. گردان های MPP را می توان با استفاده از تمام سیستم های کنترل دسترسی رایج کنترل کرد و با سه نوع مسکن موجود است.

راه های فرار رایگان

با گزینه Drop-Arm، در صورت قطع برق یا سیگنال اضطراری، بازوی مانع بالایی تا می‌شود و امکان عبور آزاد را فراهم می‌کند. پس از اینکه تماس دوباره آزاد شد یا برق برگشت، بازو به طور خودکار به موقعیت اولیه خود باز می گردد.

فناوری درایو نوآورانه

واحد درایو MHTM™ بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، کم مصرف و بی صدا است. تشخیص ضربه حساس حداکثر ایمنی شخصی را تضمین می کند و استانداردهای سختگیرانه اروپایی را برآورده می کند.

فردی سازی سریع

MPP به لطف طراحی گردان خود، برای شخصی سازی سریع تعداد زیادی از افراد در مناطقی با الزامات امنیتی کم تا متوسط ​​مناسب است.